הכן זוגיותך לחורף..  |  כוחן של הרשתות החברתיות  |  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




 
המכללה לרפואה משלימה
רחל חודדוב
 
 

קלפי אושו 

קורס טארוט ומודעות עצמית דרך פתיחה בקלפים. בחרתי את קלפי אושו זן מכיוון שבקלפי אושו הפילוסופיה רחבה ושוויונית.

 
קריאה בקלפיםקלפי אושו קריאה בקלפים אושו ישראל
 


פתיחה בקלפים מקנה תובנות לגבי כל קלפי אושו וסוגי פתיחות הנותנות מענה לשאלות בתחומי חיים שונים ומגוונים.
בקורס טארוט קריאה בקלפים נכנסים לסוגיות מורכבות ורוחניות ככלי טיפולי, לומדים את המשמעות של כל קלף על היבטיו. ניתנת במה והתייחסות למערכות יחסים, קריירה, הורות, התפתחות רוחנית, קשר בין גוף לנפש ועוד...
לומדים לשאול שאלות רבות ומדוייקות וסוגי פתיחות.
 

משך קורס קריאה בקלפים:

משך הקורס: 60 שעות.
 
עלות – 2750 ₪.
מיקום– פתח תקווה.
 
רחל חודדוב, מרצה קורסים במודעות עצמית  ולימודי רפואה משלימה, עוסקת בפתיחה בקלפים קריאה בקלפים כ-35 שנים. מרצה, מטפלת ומנהלת בית ספר לרפואה משלימה 23 שנים. מביאה אל הקורס את השילוב בין התפתחות ומודעות הנפש לבריאות הגוף.

ישנם הרבה סוגים של פתיחה בקלפים היום בשוק אך מה מיוחד בפתיחה בקלפים של קלפי אושו, ובמה ניתן להיעזר בהם? קלפי אושו בנויים ככרטיסים עם תמונה ומלל קצר ולפעמים ללא תמונה אלא מסר בלבד.
קלפי אושו הם קלפים איכותיים אשר בכל קלף נוכל להתחבר לפילוסופיה הקשורה לחיים.
לדוגמא קלף המוות המופיעה בהרבה מסדרות הקלפים מלמד את אחד מהשעורים המשמעותיים בחיים היכולת להתחבר לסוף והתחלה במובנים שונים ולא רק במוות פיזי.
להבין שלהמון דברים בחיינו יש ואיתה נולדת גם התחלה חדשה.
השימוש בפתיחה בקלפים עם קלפי אושו מאפשר לנו ל"קלף" רמות תובנה נוספות על נושא מסוים בחיינו מעבר להבנות הקיימות . לימוד קריאה בקלפים פותח בפנינו; פרספקטיבה רחבה אל אפשרויות לטפל בנושא.
כדי לדייק בקבלת תשובות דרך פתיחה בקלפים עלינו לדייק גם בשאלות. הניסיון להגיע לשאלות הנכונות גם היא עבודת מודעות שאם הזמן הופכת לנכס יום יומי עבורנו.
בפתיחה בקלפים עם קלפי אושו יכולים לתת מענה להמון שאלות בענייני בריאות , יחסים , עבודה, התפתחות אישית ועוד. אך הקלפים מוגבלים בלתת מענה לשאלות של כן ולא חד משמעיות אלה יותר עונה על תובנה בעניין.
 
חשוב לזכור כי אנו רגילים לחשוב על קלפי אושו ועל הצורך לדעת את הלא נודע – עתיד: האם אהיה עשירה? האם זהו בן הזוג לכל החיים? האם בני יצליח?. העתיד אינו בידי פותחי הקלפים ואל לנו לתת לאחרים את הכוח לעתידנוהתמקדות בהווה ובהתנהלות היא החשובה.
 
לדוגמא: במקום לשאול- האם יהיה עשירה? נשאל- מה ביכולתי להציע כדי לכוון לעושר בחיי? או מה משמעות כוח כספי בחיי?. 
במקום לשאול- האם זה בן זוגי לחיים? נשאל- מה תורם לי קשר זה? כיצד עלי לפעול למען הצלחת הקשר?
 
סוגיה נוספת העולה תמיד לגבי פתיחה אקראית של קלף הפוך: למה דווקא קלף זה? ואם הייתי בוחר אחר? ניתן להתייחס לסוגיה זו בכמה היבטים:

1. זו הזדמנות לאפשר לעצמנו ויתור על שליטה מודעת ולראות מה הקלף ילמד אותנו בעניין הנדון.
 
2. יש המאמינים (אני מאמינה מתוך ניסיון של 35 שנים בפתיחות קלפים) כי אין מקריות בחיינו ומזדמנות לנו תובנות שאנו בלא מודע מושכים לחיינו.
 
3. ניתן גם לעשות פתיחה בקלפים כשהם גלויים והבחירה היא מודעת. כדי לעשות זאת כשאנו פתוחים לראות גם את הקושי בחיים שלנו ומוכנים לראות את החיים כהרפתקה.



אושו ישראל  קורס טארוט, רפואה אלטרנטיבית
 
לייבסיטי - בניית אתרים