הכן זוגיותך לחורף..  |  כוחן של הרשתות החברתיות  |  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




 
המכללה לרפואה משלימה
רחל חודדוב
 
 
דף הבית >> בידיים שלך - המדריך האישי למערכות יחסים >> הכן זוגיותך לחורף..
הכן זוגיותך לחורף..          
 
 
הכן זוגיותך לחורף..

מיניות, הערכה, אהבה, תקשורת, חברות ועוד ברבדים עמוקים נוספים. לכל מערכת זוגית תקופות משתנות בקשר, בדומה לעונות השנה. החברתיות. כל אנשי העולם פתוחים לקשר עם כולם.
זוגיות "נוגעת" ברגשות, אינטימיות, מיניות, הערכה, אהבה, תקשורת, חברות ועוד ברבדים עמוקים נוספים. לכל מערכת זוגית תקופות משתנות בקשר, בדומה לעונות השנה.
לעונת החורף איפיונים מיוחדים המרמזים על התנהלות אופיינית לקשר.
סממני החורף האופיינים: עננות, גשם, קור, שכבות בגדים, התכנסות וחשיכה מוקדמת.
העננות והאפלה גורמים להרבה אנשים מעין דכאון חורף, אותו אנו מביאים לקשר. הוא מלווה עם קצת פחות שמחה, עניין או התלהבות. הדבר מתורגם פעמים רבות באופן אישי ומעליב. הרבה פעמים מזג האויר משאיר אותנו בבית להתכנס ולהתכרבל מול הטלויזיה, שזה נפלא, אך לאנשים בעלי טמפרמנט זה מהר מאד משעמם ואפילו מרגיז ויוצר מתח בתוך הקשר.
להרבה אנשים קור מתורגם כמצוקה, לעיתים אפילו קושי להתפשט, ואז יכנסו למיטה עם טרנינג 'משומש ונוח' אך כל כך לא מזמין...
כשקשה לצאת לבלות ביום קר וגשום צרכים לדעת להנות ולבלות בבית אך לא מעט אנשים לא יודעים איך מבלים בבית יחד עם בן הזוג ואט אט מזדחל לו השעמום.
ימים של חורף מזמינים כל אחד לשיחות ארוכות יותר, לחשיפה ואינטימיות ולפעמים יעלו דברים כואבים שבימי קיץ נעימים מתפוגגים בבילוי בחוץ, בבתי קפה ובים.

אז הכינו זוגיותכם לחורף !
 
  1. לעניין דכאון החורף – דאגו לתאורה טובה חזקה זה עוזר. בימי שמש במהלך החורף פתחו את החלונות ואווררו את הבית, הדבר מעניק חיות ושמחה.
  2. לבני זוג שחברם מאופיין בדכאון חורף לא להתרגש מידי, זה לא אישי כלפיכם, זו תקופה של התכנסות אישית. לאחריה יגיעו ימים של שמש שמחה ועשייה.
  3. הביאו משחקים לשחק בניכם ועם חברים ואל תרשו לחורף לשעמם אתכם, זה בדיוק הזמן האידיאלי לחברים ומשחקים.
  4. לאלו שקור עושה להם רע מכווץ אותם עד שהם נעשים לא נעימים - חממו היטב את החדר בו אתם נמצאים ומי שפחות סובל שידאג לחמם את חדר השינה טוב-טוב לפני שעוברים לשם.. מובטח לכם שבן הזוג יהיה מוכן להתפשט ולהתענג על חום גופו של השני. עיסוי ממריץ קצר של הגב או כפות הרגלים יכניס אתכם ל- mood של יחד חם וסקסי..
  5. אל תתבישו לנהל שיחות ארוכות ומעמיקות. זה בונה קשרים חזקים ובעלי משמעות לטווח ארוך.
  6. תשנו יותר שעות זה- תמיד מרגיע, ולמחרת תהיו יותר סבלניים אחד אל השני..
תהנו מהחורף, תמלאו מצבורים של 'יחד' כיף ומעניין. אולי בסוף החורף תירצו למסד את הקשר, שכן אם צלחתם את ההרבה ביחד, כנראה שאתם מתאימים..


יש לכם טיפים נוספים? שתפו..

 
 
 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 
לייבסיטי - בניית אתרים