הכן זוגיותך לחורף..  |  כוחן של הרשתות החברתיות  |  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




 
המכללה לרפואה משלימה
רחל חודדוב
 
 
דף הבית >> בידיים שלך - המדריך האישי למערכות יחסים
בידיים שלך - המדריך האישי למערכות יחסים          
 
בידיים שלך - המדריך האישי למערכות יחסים

לאן שלא נפנה, מערכות יחסים סובבות אותנו; בן/בת הזוג, המשפחה, הילדים, העמיתים לעסקים ולעבודה. איפה לא?? כל מערכת יחסים כזו מעמתת אותנו בשאלות, אהבות, סימפטיה, אך גם בתסכולים ותשוקה לקבל עצה, יד מכוונת.
לראשונה בישראל, מוגש לך "בידיים שלך" - מדריך עבודה פרקטי וידידותי, מעין פסיכולוג-חבר צמוד, שיסייע לך לפצח כל מערכת יחסים – באמצעות מידע נסתר עד כה וקלפים מיוחדים ורבי קסם והנאה. הכל מוגש מאספקטים שונים ובשפה מאוד בהירה.
הקלפים והמדריך "בידיים שלך" יעניקו לך תובנות ותשובות מיידיות על פתרון של דילמות במערכות יחסים באשר הן. הקלפים יפתחו בפניך כלים נוספים רבים למודעות עצמית ולשיפור התקשורת ביחסים, דיוק בצרכים למול בהירות דיבור, דרכים לגשר על פערים ביחסים וגילויי עוצמות החבויות בך. הקלפים יאפשרו לך להתבונן על החיים מ'מבט על' ולחבור לתובנות אוניברסליות שיעשירו אותך ואת כל הקשרים החשובים בחייך.
בחרתי להתמקד ולחקור מערכות יחסים, באשר הן, משום שהן שזורות בחיי כולנו ומשפיעות עלינו במודע ושלא במודע על כל אספקט: הורות, זוגיות, קריירה ואפילו על בריאות הגוף והנפש.
התובנות לחיים פותחו כמשחק קלפים, בשיטה של שאלות ותשובות - לשימוש אישי או בקבוצה.
הן הופכות את הקלפים לנגישים וזמינים לכל אדם להתפתח בדרכו (ובזמנו שלו), לקדם אתגרים הניצבים בחייו לכדי פריצת דרך ולהשגת שינויים משמעותיים.

האושר וההצלחה אכן בידיים של כל אחד. גם שלך!!







לפרטים נוספים לחץ כאן



רשימת הפוסטים: 


 הכן זוגיותך לחורף..
 כוחן של הרשתות החברתיות
 
לייבסיטי - בניית אתרים